Lejonet & Partners söker rekryterare och kundansvarig

Lejonet och Partners AB erbjuder genom sitt unika utbud av tjänster kommuner och företag möjlighet att spara pengar, men också att utverka bästa möjliga verksamhet till högsta möjliga kvalité, med minsta möjliga kostnad. Vår personal är välkända i kommuner, Landsting och privat näringsliv, vi har lång erfarenhet och hög kompetens, samt en bred erfarenhet av ledning i offentliga verksamheter. Lejonet och Partners är särskilt framgångsrika inom den offentliga sektorn, där vi har en unik insikt om alla de processer som är nödvändiga i en politiskt styrd organisation.

Rekrytering - Bemanning - Karriärändring - Verksamhetsledning - Organisation

Vi vill nu förstärka vårt team i Stockholm då vi expanderar och söker därför en rekryterare och kundansvarig till vårt kontor som ligger ett stenkast från Odenplan.

Vi på Lejonet och Partners arbetar hängivet och med hög professionalitet i de uppdrag vi tar oss an med huvudfokus på att skapa goda förutsättningar, arbetsdagar för våra kunder, konsulter och alla de personer som är berörda i verksamheterna. Hos oss har vi en varierande vardag och tillsammans arbetar vi prestigelöst i uppdragen för att gemensamt nå våra mål.

Din personlighet:

Ett gott sinnelag för människor, affärer och har en god känsla för att känna av kunders behov i kombination med att matcha rätt konsult på rätt uppdrag. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt, en salutogen syn vilket innebär att du utvecklar det som fungerar framåt. Du är trygg i dig själv, och räds inte att arbeta självständigt, förtroendegivande och ansvarfullt i uppdragen. Strukturerad, ordning och reda är viktiga egenskaper hos dig som söker.

Följande arbetsuppgifter ingår:

  • Kundvård och merförsäljning bland existerande kunder
  • Nykundsbearbetning ihop med säljfunktion
  • Kundansvar samt driver egna rekryteringsuppdrag.
  • Ansvar för att säkra kompetens och effektiva rutiner för att klara tillväxtmålet

Kvalifikationer:

  • Akademisk utbildning inom beteendevetenskap & HR
  • Minst 3 års erfarenhet av rekrytering
  • Meriterande att ha arbetat praktiskt i rekryterings/bemanningsverktyg
  • Meriterande med chefsrekryteringar inom offentlig sektor (senaste 2 åren)
  • Meriterande med erfarenhet från bemanning och/eller omställningstjänster 

Vi söker dig som är självständig, har hög nivå på energi och arbetskapacitet. Du är tydlig i din kommunikation och i sättet att återkoppla till kollegor. Du är utvecklingsorienterad med sinne för kvalitet och stort fokus på kundrelationer.   Vi sätter värde på lojalitet, självständighet och ansvarstagande.

Vi lägger stor vikt vid den personliga lämpligheten. Vi träffar kandidater löpande och kan besluta att avsluta rekryteringsprocessen före sista ansökningsdag.

Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månader provanställning, kollektivavtal Unionen. 
Tillträdesdag: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse 

Välkommen med din ansökan!

Ansökan